14
lutego
2018
SOCIAL MEDIA DAY - CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
koordynator: Iwona Brokowska Duda
Cel:
- przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
- prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
- przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
- przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
- prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media
Korzyści:
- Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
- Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
- Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
- Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
- Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia
- Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
- Prezentacja narzędzi i inspiracji - studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
- Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Czas trwania szkolenia: 10:00-16:00
Program
- Facebook od A do Z
- jak identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
- jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm EdgeRank
- co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
- reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
- tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?
- Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB
- YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
- 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
- tworzenie własnego kanału krok po kroku
- reklama na YT od A do Z
- współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
- kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
- Instagram krok po kroku
- jak stworzyć własny profil marki?
- co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
- co i jak reklamować na Instagramie?
- Twitter dla początkujących
- od komunikacji organicznej do reklamy
- specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera
- Snapchat - to co najważniejsze
- po co i dla kogo?
- jak wykorzystać Snapchat w bezpośredniej komunikacji marki?
- LinkedIn - komunikacja B2B
- jak identyfikować target grupę?
- sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
- reklama na LinkedIn - DIY versus kampanie z dużym budżetem
- Moniotoring social media
- przegląd narzędzi do analityki
- social media listening w praktyce
- co i jak mierzyć w socialu?
- Przegląd narzędzi
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.