szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

20
czerwca
2024

CHATGPT I SZTUCZNA INTELIGENCJA W SŁUŻBIE TWOJEGO BIZNESU

54 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz

ChatGPT i obrazy generowane komputerowo przestały być tylko futurystyczną ciekawostką. To już nie cyfrowa zabawka, a potężne narzędzie biznesowe, z którego można skorzystać w różnych sferach swojej działalności, nie tylko tej internetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji mogą wspomóc przedsiębiorcę przy tworzeniu prezentacji czy treści na media społecznościowe, pisaniu ofert, tworzeniu strategii marketingowych, obsłudze klienta i w wielu innych sferach. Praktyczne zastosowania ChatGPT i innych generatorów mnożą się z dnia na dzień, coraz więcej więcej osób wykorzystuje je w swojej pracy. Oszczędzają czas i pieniądze, pod warunkiem, że wie się, jak ich poprawnie używać, jakie niebezpieczeństwa mogą się z tym wiązać i jak ich uniknąć.

Warto poznać również ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w biznesie, aby działać nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim zgodnie z prawem i w ramach obowiązujących przepisów. Dlatego też program szkolenia został wzbogacony o zagadnienia prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i prawa zobowiązań.

Dla kogo szkolenie? Program tego szkolenia obejmuje wiedzę, która przyda się:
- przedstawicielom kadry zarządzającej, którzy chcieliby poznać nowe narzędzia pomocne przy rozwijaniu swoich firm i dowiedzieć się, jak można zaprząc ChatGPT do pracy w ich interesie i zadbać o bezpieczne środowisko prawne takiego działania;
- osobom, które mogą wykorzystać AI jako pomocne narzędzie w swojej pracy twórczej – social media managerom, social media specialistom, twórcom treści, copywriterom, marketerom.

Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk

Czas trwania szkolenia od 10.00 do ok. 15.00

Część I: Technologia i biznes

  1. Wprowadzenie do ChatGPT
    • Czym jest ChatGPT i do czego służy?
    • Główne zalety i ograniczenia
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota
  2. Jak zaoszczędzić czas z ChatGPT?
    • Tworzenie postów na social media
    • Automatyzacja obsługi klienta
    • Pisanie tekstów na stronę www
    • Marketing Manager
    • Pozycjonowanie
    • Materiały na Youtube
    • Projektowanie ofert
  3. Zaawansowane funkcje i możliwości użycia ChatGPT
    • Pisanie umów
    • Własne chatboty
    • Gra tekstowa
  4. Jak zautomatyzować pracę dzięki AI?
    • Tworzenie tekstów sprzedażowych
    • Zaawansowane grafiki
    • Atrakcyjne prezentacje ze slajdami
    • Scenariusze treści długożyjących
    • Usprawnienie tworzenia lejków sprzedażowych
Część II: Prawo
  1. Zagadnienia prawne – czy to legalne i na jakie przepisy trzeba zwrócić uwagę, korzystając z takich rozwiązań
    • Ustawy, rozporządzenia i akty prawne regulujące kwestie sztucznej inteligencji
    • Prawo europejskie a sztuczna inteligencja
    • Regulaminy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji
  2. Sztuczna inteligencja a prawo autorskie
    • Kto ma prawa do tekstu wygenerowanego przez CzatGPT?
    • Czy można wykorzystywać takie treści komercyjnie?
    • Czy można używać treści wygenerowanych przez innych?
    • Tworzenie identyfikacji wizualnej i logo przy pomocy sztucznej inteligencji
    • Wspieranie się treściami wygenerowanymi we własnej pracy twórczej.
  3. Korzystanie z AI przy realizacji umów
    • Odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy
    • Przydatne klauzule umowne z tym związane
    • Zapewnienie poufności danych
    • Czy AI może zastąpić prawnika – czyli o generowaniu umów i regulaminów
  4. Inne ryzyka prawne, jakie mogą się wiązać z korzystaniem z AI
    • Odpowiedzialność za błędy
    • Naruszenie praw autorskich twórców dzieł, którymi karmiono AI
    • Ochrona znaków towarowych
    • AI a RODO i zautomatyzowane przetwarzanie danych

Karina Kunc-Urbańczyk

Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego (m.in. na temat e-sportu, sztucznej inteligencji i granic dozwolonego użytku utworów w Internecie).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Apelacyjnego w Katowicach. Ma również doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów. Tworzy kursy internetowe i prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej.
Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).
fot: Justyna Kocur-Czarny

Termin i Miejsce

Termin:
20 czerwca 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 7 czerwca
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 8 czerwca

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 13 czerwca 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
01-747 Warszawa, ul. Jerzego Ficowskiego 15, III piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Jerzego Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.