szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

9
kwietnia
2024

JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU I W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PODMIOTACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

koordynator: Iwona Nowosielska

  • Umiejętność szybkiego tworzenia atrakcyjnych treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej.
  • Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze.
  • To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT na każdym etapie komu-nikacji, promocji i budowania pozytywnego wizerunku Twojej instytucji.
  • Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
  • Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Wójtowie, burmistrzowie. prezydenci miast
  • Rzecznicy
  • Pracownicy administracji rządowej, samorządowej
  • Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach
  • Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych

Czego się nauczysz:

  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
  • Poznasz wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w administracji publicznej
  • Poznasz listę 30 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI, które mogą usprawnić Twoją pracę
  • Nauczysz się wykorzystywać SI i Chata GPT na (prawie) każdym etapie Twojej pracy
  • Nauczysz się języka „czatowego” i technik formułowania promptów, co pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z Chatem GPT.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz:

  • Specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
  • Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
  • Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
  • Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
  • Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
  • Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
  • Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.

Czas trwania szkolenia: od 09:00 do ok. godz. 14:00

Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych

  1. Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
  2. Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
  3. Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
  4. Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
  5. Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
  6. Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
Moduł 2
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
  1. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
  2. Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
  3. Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
  4. Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
  5. Czy popełniasz te błędy?
Moduł 3
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie opartych na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
  1. Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
  2. Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
  3. Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
  4. Jak pisać skuteczne Call To Action
  5. Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
  6. Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
Moduł 4
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
  1. Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
  2. Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
  3. Ograniczenia ChataGPT: Chat GPT może kłamać i „halucynować”
  4. 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
  5. Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
  6. Komu SI zabierze pracę?
Moduł 5
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
  1. Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
  2. ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
  3. Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji i wideo i wiele innych rzeczy.
Moduł 6
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w admi-nistracji publicznej
  1. Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
  2. Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
  3. Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i 3TikToka, scena po scenie
  4. Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
  5. Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów.
Moduł 7
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
  1. Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
  2. 6 rodzajów promptów
  3. 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
  4. Metoda AKTIF na prompt idealny
  5. 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
Praktyczne ćwiczenia
Podsumowanie i Q&A

© copyright by Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).