centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
SPONSORING, PROMOCJA, KONKURSY, LOTERIE
Warszawa, 5.10.2017 Koordynator: Paulina Solińska

Co jest dozwolone w ramach działań promocyjnych? Jak rozliczać świadczenia reklamowe i sponsoringowe? Jak organizować konkursy i loterie? Jak legalnie działać w mediach społecznościowych?

Cele szkolenia:

  • zdobycie wiedzy na temat podstaw prawnych organizacji promocji instytucji, w tym organizowania loterii, konkursów, gier miejskich,
  • zdobycie praktycznej wiedzy pozwalającej na samodzielne planowanie przedsięwzięć kulturalnych pod kątem zawierania umów z podwykonawcami, sponsorami, patronami i innymi podmiotami,
  • przygotowanie do samodzielnego tworzenia prawidłowo skonstruowanych umów zawierających niezbędne postanowienia zabezpieczające interesy instytucji kultury,
  • poznanie zasad przetwarzania danych osobowych w ramach promocji (np. kiedy potrzebna jest zgoda GIODO?),
  • zrozumienie zasad promocji w mediach społecznościowych,
  • zdobycie wiadomości na temat informacji handlowej i telemarketingu – czym jest spam, a czym reklama uciążliwa?
  • poznanie aspektów podatkowych umów przy umowach „barterowych”,
  • zrozumienie przepisów prawnych dzięki zaznajomieniu się z konkretnymi rozwiązaniami stosowanymi przez instytucje kultury.

Szkolenie prowadzi: Marcin Lassota, LL.M. - adwokat, zawodowy mediator, szkoleniowiec.

Metody szkoleniowe: Interaktywna prezentacja z praktycznymi przykładami + materiały szkoleniowe.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • dla pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za organizację wydarzeń kulturalnych,
  • dla pracowników działu promocji i marketingu,
  • dla pracowników działu księgowości i rozliczeń.

Plan szkolenia:

  1. Jak prawidłowo zawierać umowy z…
    • … fotografem?
    • … grafikiem?
    • … autorem tekstu?
  2. Sponsoring i patronat
    • charakter sponsoringu
    • charakter patronatów medialnych
    • świadczenia sponsora i patrona medialnego
    • świadczenia instytucji kultury
    • umowy o współpracy i współorganizacji
    • podatkowe aspekty rozliczenia umów „barterowych” i „półbarterowych”
  3. Przetwarzanie danych osobowych w ramach promocji
    • podstawa do przetwarzania danych osobowych (m.in. zgoda)
    • wymogi techniczne i organizacyjne (m.in. zgłoszenie do GIODO)
    • newsletter
    • dane w konkursach
    • przetwarzanie danych osobowych w mediach społecznościowych
  4. Informacje handlowe i telemarketing
    • spam
    • telemarketing
    • reklama uciążliwa
    • marketing usług własnych.
  5. Loteria, konkurs, gra miejska
    • konkurs a loteria
    • wykorzystanie Internetu przy organizacji konkursów i loterii
    • istotne postanowienia regulaminów konkursów i loterii
    • czym jest gra miejska?
    • podatkowe aspekty wydania nagród
    • podstawowe błędy
  6. Promocja w mediach społecznościowych
    • zasady funkcjonowania mediów społecznościowych
    • jak legalnie zorganizować konkurs na Facebooku?
    • jak prawidłowo korzystać z Instagrama?
    • jak zgodnie z prawem prowadzić kanał na YouTube lub Vimeo?
    • korzystanie z hostingu
    • hosting – zasady odpowiedzialności

Ramowy harmonogram szkolenia:
10:00–17:00 z dwiema 30-minutowymi przerwami.

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78