centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH W SYSTEMIE SL2014 - WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMY PŁATNOŚCI, KORESPONDENCJA I ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - DLA BENEFICJENTÓW I PARTNERÓW
Warszawa, 5.09.2017 Koordynator: Paulina Solińska

Cel szkolenia:.
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnicy i uczestniczki będą:

  • znać nowe zasady rozliczania projektów z wykorzystaniem systemu SL2014:
    • Kto jest upoważniony do pracy w systemie SL2014 i jakie ma uprawnienia?
    • Jak poruszać się w systemie SL2014?
    • Do czego służą poszczególne zakładki w systemie SL2014?
    • Jak składać wnioski o płatność w systemie SL2014?
    • Co z dokumentami finansowymi – jak je przygotować i przedstawić we wniosku o płatność?
    • Jak prowadzić korespondencję z Opiekunem projektu w systemie, aby system był naszym sprzymierzeńcem a nie wrogiem?
  • przygotowani do wnioskowania o zaliczki, refundację oraz rozliczania projektów UE 2014-2020
  • znać zmienione zasady wyboru wykonawców poniżej progów Ustawy PZP i rozliczeń wynagrodzeń, co pozwoli uniknąć błędów i nieprawidłowości

Metody dydaktyczne:

  • Prezentacja obsługi systemu SL2014 prowadzona przez trenerkę
  • Dyskusja moderowana przez trenerkę

Ramowy harmonogram:
09:30 - rozpoczęcie zajęć
13:10 - przerwa na lunch
13:40 - kontynuacja zajęć
16:00 - zakończenie warsztatu

Trenerka: Ingrid Szrajer

Program szkolenia:

  1. Podpisanie Umowy o dofinansowanie projektu - początkiem wielkiej przygody beneficjenta i partnerów w przejrzystym świecie SL2014
    • Kto nadaje i cofa uprawnienia dla osób upoważnionych do działania w systemie?
    • Kiedy mogę zacząć działać w systemie?
  2. Zakładanie konta e-PUAP przez osoby upoważnione przez beneficjenta i partnerów
  3. Prezentacja aplikacji SL2014:
    • Logowanie do systemu
    • Omówienie poszczególnych zakładek SL2014
  4. Wniosek o płatność:
    • Rejestracja wniosku o płatność - rodzaje wniosków o płatność w systemie SL2014 (zaliczkowy, refundacyjny, rozliczeniowy, sprawozdawczy, końcowy)
    • Uzupełnienie wniosku o płatność
      • uzupełnienie postępu rzeczowego
      • uzupełnienie postępu finansowego, w tym zestawienia dokumentów, wydatków rozliczonych ryczałtowo, ewentualnych zwrotów, źródeł finansowania wydatków, rozliczenia zaliczek, postępu finansowego, ewentualnego dochodu
    • Obsługa wniosku o płatność:
      • jak składać wniosek o płatność w systemie SL2014?
      • czy można zapisać/wydrukować przesłaną wersję wniosku?
      • gdzie jest potwierdzenie dostarczenia wniosku?
      • co jeśli nasz wniosek ma błędy?
        • procedura wycofania wniosku o płatność
        • procedura poprawy wniosku o płatność i ponowne złożenie wniosku,
        • korekta wniosku o płatność przez opiekuna projektu
    • Wnioski o płatność w partnerstwie – czym się różnią, jak przygotowywać częściowy i zbiorczy wniosek o płatność.
  5. Korespondencja w systemie SL2014:
    • Praktyczne wykorzystanie Modułu Korespondencja – przejrzystość systemu
    • Przygotowanie i wysyłanie pism i wiadomości
  6. Harmonogram płatności:
    • Utworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
    • Zbiorczy harmonogram płatności w projektach partnerskich
  7. Zamówienia publiczne:
    • Zgłaszanie informacji o ogłoszeniach zw. z zamówieniami publicznymi wraz z załącznikami
    • Przesłanie informacji o podpisanych kontraktach wraz z załącznikami
  8. Zmiany w zakresie wyboru wykonawców poniżej progów Ustawy PZP
    • Kiedy każdego beneficjenta obowiązuje zasada konkurencyjności?
    • Kiedy i jakie obowiązuje beneficjenta rozeznanie rynku?

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78