centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
NOWOCZESNA TELESPRZEDAŻ
Warszawa, 22.11.2017 Koordynator: Iwona Brokowska

Szkolenie NOWOCZESNA TELESPRZEDAŻ to nowe podejście do pozyskiwania klientów przez telefon. W interaktywnej, warsztatowej formie pozwala opanować zasady i techniki sprzedaży przez telefon oparte na solidnym przygotowaniu i nowoczesnej formie prowadzenia rozmowy. Szkolenie uczy jak skutecznie przygotować się do rozmowy z klientem, jak przyciągnąć uwagę rozmówcy, aby chciał kontynuować rozmowę, jak skutecznie analizować potrzeby i prezentować rozwiązanie, jak radzić sobie z obiekcjami i finalizować sprzedaż. Dodatkowo daje narzędzia do planowania przyszłej sprzedaży i pozyskiwania poleceń i rekomendacji przez telefon. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii i procesu sprzedaży oraz etapów rozmowy handlowej.

Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?

  • Poznanie zasad i technik skutecznej sprzedaży przez telefon
  • Zrozumienie zasad i specyfiki procesu sprzedaży i kontaktu z klientem przez telefon
  • Zdobycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej przez telefon
  • WNauka zasad skutecznej komunikacji z klientem w rozmowie telefonicznej
  • Poznanie skutecznych metod dopasowania do klienta w rozmowie przez telefon
  • Zdobycie umiejętności otwierania rozmowy i budowania relacji z klientem w kontakcie telefonicznym
  • Zdobycie umiejętności analizy potrzeb klienta w rozmowie telefonicznej
  • Nauka skutecznej prezentacji oferty przez telefon
  • Nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w rozmowie telefonicznej
  • Poznanie technik finalizacji i kontraktowania w rozmowie przez telefon
  • Wypracowanie gotowych zwrotów przydatnych w codziennej pracy z klientem.
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności.

Jakie korzyści osiągnie uczestnik po szkoleniu?

  • Wzrost skuteczności prowadzenia rozmów handlowych przez telefon
  • Wzrost umiejętności prowadzenia angażujących rozmów przez telefon
  • Poprawa kompetencji w zakresie komunikacji z klientem przez telefon
  • Zwiększenie skuteczności otwierania rozmów handlowych przez telefon
  • Wzrost umiejętności docierania do faktycznych potrzeb klientów
  • Poprawa umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
  • Wzrost umiejętności skutecznego zamykania sprzedaży.
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych
  • Wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • pracowników call center
  • sprzedawców i konsultantów odpowiedzialnych za sprzedaż telefoniczną
  • sprzedawców i konsultantów wykorzystujących telefon do umawiania spotkań z klientami
  • właścicieli firm zajmujących się sprzedażą własnych produktów/usług

Szkolenie prowadzi: Marek Waśkiewicz, Trener odpowiedzialny za zwiększanie efektywności pracowników działu sprzedaży

Czas trwania szkolenia: od godz. 10:00 do 16:00

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Skuteczna Sprzedaż przez Telefon – wprowadzenie
    • Omówienie procesu sprzedaży przez telefon.
    • Planowanie rozmowy handlowej.
    • Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży telefonicznej.
    • Zarządzanie kontaktami z klientami w sprzedaży telefonicznej.
    • Segmentacja klientów.
    • Mapa problemów i oczekiwań klientów.
  2. Otwarcie rozmowy z klientem
    • Metody i techniki skutecznego otwierania rozmowy telefonicznej.
    • Wypracowanie bazy zwrotów wzbudzających zainteresowanie klienta.
    • Sposoby omijania „bramkarza” i dotarcie do osoby decyzyjnej.
    • Dopasowanie w kontakcie telefonicznym.
    • Radzenie sobie z typowymi obiekcjami klientów na początkowym etapie rozmowy przez telefon.
    • Kontraktowanie dalszych etapów rozmowy.
  3. Sondowanie potrzeb i prezentacja produktu
    • Zasady skutecznej analizy potrzeb klienta.
    • Zadawanie właściwych pytań i aktywne słuchanie.
    • Skuteczne pytania odkrywające potrzeby i prowadzące do produktu.
    • Kluczowe zasady skutecznej prezentacji oferty.
    • Prezentacja rozwiązań z wykorzystaniem modelu PCK.
  4. Obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Przyczyny obiekcji i zastrzeżeń.
    • Identyfikacja „zagrywek” stosowanych przez klientów
    • Schemat radzenia sobie z obiekcjami.
    • Techniki zbijania i omijania zastrzeżeń.
  5. Finalizacja rozmowy
    • Identyfikacja sygnałów zakupu przez telefon.
    • Techniki finalizacji rozmowy.
    • Metody kontraktowania dalszych działań z klientem.
    • Kontynuacja procesu sprzedaży z wykorzystaniem poleceń i rekomendacji.
  6. Aktywny trening i podsumowanie
    • Trening zdobytych umiejętności w scenkach, feedback od trenera i z grupy.
    • Podsumowanie i indywidualny plan dalszych działań.

Program
Prelegenci
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78