centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Forum
FORUM MARKETINGU "NOWE TECHNOLOGIE W MARKETINGU SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI), ROZSZERZONA RZECZYWISTOŚĆ (VR), TECHNOLOGIE KOGNITYWNE"
Warszawa, 27.09.2017 r. Koordynator: Paulina Solińska

PRELEGENCI

Prelegenci |Marta Bryła - Gozdyra

Marta Bryła - Gozdyra

Marta Bryła - Gozdyra

Posiada 19-to letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Badaniami oraz zarządzaniem doświadczeniami klientów i jego wpływem na lojalność w teorii  i praktyce zajmuje się  od ponad 10 lat. Jej uwagę zajmuje budowa proklienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów oraz zwiększania efektywności i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W zakresie badań doświadczeń klientów i pracowników oraz wsparcia organizacji we wdrożeniu, zarządzaniu, pomiarze  i monitoringu Customer Experience Management współpracuje z firmami zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi z PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, Generali, Roche, RWE, Orlen, IKEA, UPC, Media Saturn i innymi. Autorka wielu publikacji oraz prelegentka na spotkaniach i konferencjach poświęconych customer experience oraz lojalności klientów i pracowników. Absolwentka zarządzania biznesem oraz psychologii organizacji, psychologii zachowań konsumenckich i coachingu.

Prelegenci |Tymoteusz Doligalski

Tymoteusz Doligalski

Tymoteus Doligalski

Adiunkt w Zakładzie e-Biznesu SGH. Autor publikacji z zakresu marketingu internetowego i zarządzania wartością klienta, m.in. pozycji "Internet w zarządzaniu wartością klienta" oraz "Modele biznesu w Internecie". Posiada doświadczenie praktyczne w zakresie e-marketingu. Twórca Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy (do tej pory 29 edycji, ponad 900 słuchaczy), współtwórca kierunku studiów magisterskich e-biznes. Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge (1. miejsce na świecie w 2012 i 2014 r., 1. miejsce w Europie w 2011 r.). Wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych.

Prelegenci | Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online.
Absolwent programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu. Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, ING TFI, ING Życie, Monsanto Polska, Bibby Financial Services, Muzeum II Wojny Światowej, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR. Od 11 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 3000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz Reklamy i Zarządzania. Aktualnie także Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego "Online Marketing Polska".
Współautor poradnika C.H.Beck na temat E-commerce, autor książki „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online” oraz "Skuteczny e-mail marketing".

Prelegenci |Tomasz Wesołowski

Tomasz Wesołowski

Tomasz Wesołowski

CEO & co-founder w 2040.io
https://www.linkedin.com/in/tomaszwesolowski/
W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR). Obecnie jako CEO firmy 2040.io zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. Współorganizator spotkań z cyklu A.I. meetup dla fanów sztucznej inteligencji. Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży. Współtworzył społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuje się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78