centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
CONTENT MARKETING KROK PO KROKU - CZYLI JAK BUDOWAĆ STRATEGIE I REALIZOWAĆ DZIAŁANIA W RAMACH MARKETINGU TREŚCI?
Warszawa,2.08.2017 Koordynator: Iwona Brokowska

Cel

  • Przedstawienie metod budowy strategii w zakresie content marketingu
  • Prezentacja formatów i typów treści w ramach content marketingu – od tekstu do wideo i aplikacji
  • Przegląd skutecznych sposobów dystrybucji contentu w internecie
  • Prezentacja kluczowych narzędzi Content Managera
  • Przedstawienie inspirujących przykładów i case studies z Polski i ze Świata

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie sposobów na skuteczne budowanie strategii w zakresie marketingu treści – od celów przez formaty i typy po dystrybucję
  • Prezentacja praktycznych porad w zakresie doboru rodzaju contentu i skutecznego ich redagowania
  • Inspiracje w zakresie copywritingu zachęcającego do pobierania treści i angażowania odbiorcy
  • Poznanie bezpłatnych i płatnych platform, narzędzi i aplikacji do doskonalenia komunikacji w zakresie content marketingu
  • Gotowe i sprawdzone szablony do budowy strategii content marketingu

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. Content Marketingu, WWW, e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze content marketingu
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma warsztatowa z praktycznymi ćwiczeniami
  • Prezentacja wielu case’ów branżowych mających na celu prezentację dobrych i złych przykładów
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji niezbędnych do realizacji działań w zakresie marketingu treści

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: od godz. 10:00 do 16:00

  1. Content Marketing krok po kroku - jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
    • Budowanie strategii content marketingowej od A do Z
    • Profil odbiorcy – typy odbiorców i ich motywacje
    • Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
    • Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania baz
    • Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
    • Inbound versus Outbound marketing – wady i zalety
    • Content Marketing w działaniach brandingowych (wizerunek, ruch, lojalność) – przykłady z Polskie i ze świata
    • Content Marketing w działaniach direct response (leady, sprzedaż) – przykłady B2C i B2B
    • SEO i marketing treści – jak content wspiera pozycjonowanie?
    Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony wraz z koncepcją promocji treści
  2. Fundamenty Content Marketingu
    • własny serwis/blog/microsite versus dystrybucja treści z wykorzystaniem kanałów paid i earned?
      • WWW , blog, mikroserwis jako oś działań kontentowych – trendy w projektowaniu (wideo, grafiki, microUX)
      • Optymalizacja serwisu WWW – prototypy, nazewnictwo, nawigacja
    • przegląd narzędzi content marketingu: od postów i newsletterów przez infografiki i artykuły eksperckie po raporty i ebooki
    • formaty a typy treści od A do Z – cechy i specyfika tworzenia
    • content poradnikowy vs rozrywkowy – kiedy i jak stosować?
    • sztuka redagowania „skutecznych” treści
      • tytuły i nagłówki – jak skutecznie zachęcać do kliknięcia i pobrania?
      • formatowanie treści krok po kroku
      • Landing Page – jak konstruować by zachęcać użytkowników do wypełenienia formularz i pobierania contentu?
    • Narzędzia Content Marketera – optymalizacja treści, pomiar skuteczności, weryfikacja błędów i tworzenie graficznego contentu (zdjęcia, infografiki, schematy, magazyny online, etc.)
    Case studies – przykłady aktywności Content Marketingowych – Polska i Świat
  3. Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
    • 10 skutecznych sposobów na promocję własnych treści – kryteria wyboru w zależności od rodzaju contentu i kosztów
    • sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
    • Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń?
    • SEO a content marketing – jak wspierać pozycjonowanie z wykorzystaniem treści?
    • pułapki content managera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)?
    • newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
    • content automation – czy i w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści?
    • content w social media – platformy społecznościowe (FB, YT, Twitter, LinkedIn, itp.)
    • reklama natywna jako przykład aktywności CM
    Ćwiczenie praktyczne – projektowanie formatów do dystrybucji contentu
  4. Jak mierzyć skuteczność działań w ramach content marketingu?
    • Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu
    • Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
    • Role i funkcje w ramach strategii content marketingowej

Program
Prelegenci
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78